tisdag 5 oktober 2010

jag tänker avancera

snart tar jag mitt pick och pack och flyttar från kära köpmangatan. ett år har passerat som ett swoosh, och snart har jag varit här halva min tid som planerat. 18 oktober ska lådor staplas, möbler bäras och den lilla lådan kommer eka tom. jag vet, det är snart, nästan så jag inte hinner med själv. jag kommer sakna stämningen i korridoren som fan.

men jag tänker lite såhär: kommer chansen är det bara att hoppa på den för man vet aldrig vad som väntar. lite ödet ni vet, this is meant to be. så lystring allihopa: min nya adress kommer härmed vara kaptensgatan 19, om ni vill skicka ett vykort eller kärleksbrev.

4 kommentarer:

  1. men min fina! jag kommer sakna dig så mkt på köpman. vem ska jag komma sent med till skolan? men ändå kul för dig.. massor med kärlek på dig.

    SvaraRadera
  2. det är ett mycket tilltalande hus och vackert område. jag kommer hälsa på vädligt massa.

    SvaraRadera