tisdag 30 mars 2010

kråkanmalin

ironiskt att jag mådde så bra igår och att jag har mått mycket sämre idag, bokstavligt talat. ni förstår, jag vaknade imorse och rösten var inte riktigt med mig. lät som en kråka, snoret rann och huvudet dunkade. jag tog mig i alla fall till If för att åter sätta mig vid en dator och diskutera åkarförsäkringar och transportöransvar, varvat med lite entreprenöransvar och dylikt. det slutade med att jag gick hem och stannade i sängen resten av dagen.
ibland har man såna dagar, och idag var den dagen. börjar känna mig betydligt bättre och hoppas att jag kan ta mig upp utan kråkröst imorgon. det återstår att se. håll tummarna för mig tack.

2 kommentarer:

  1. och du är med fantastisk. fast jag vet inte om du var ironisk där. det är inte jag. heh. hehe

    SvaraRadera
  2. jag håller alltid tummarna för dig, krya på dig. puss.

    SvaraRadera