söndag 28 februari 2010

att sammanfatta dagen

mycket bra mysmorgon som var såsig, så som det bör sig på söndagar. blev lämnad ensam så bestämde mig snabbt för att pizza antagligen är bäst då. precis när jag ska till att käka ringer clara och styr upp harry potter maraton med allt vad det innebär, så jag drar ner till bottenvåningen där folket är. vi tar vårt pick och pack och hyr filmerna, köper tonvis med snacks och cola, sms-trackar cissi och sen är vi på rull in i nördvärlden.
nu är det så att vi slutar inte här. inom en snar framtid blir det en fest tillägnad harry potter; clara som dumbledore och emelie som voldemort. would be a sight for the eye.

nej men dagen har varit köng. puss.

2 kommentarer:

  1. Ja, jag längtar i alla fall efter den dagen då Harry Potter-festen är ett faktum :) Då ska jag figurera på gator och torg med flintskalle och sne näsa, och väääsa fram elak och trolldom på massa främmande människor ... Legendary.

    SvaraRadera
  2. det kommer bli grymt. jag hoppas för vår skull att vi styr upp det här nu.

    SvaraRadera